ForumPropozycjeNa temat balansu.

[1], [2]

Autor PostuPosty
Hodor
Poziom: 26
Profesja: Rycerz


Twórca Gry
21:37 / 11-14-16
Jak wiecie postacie nie są dobrze zbalansowane, a jest to dość istotna rzecz. Dlatego chciałbym, aby przed środową poprawką profesji, każdy gracz mógł się wypowiedzieć oraz podać propozycję co zmienić.

Moja propozycja to:

Rycerz - atak i obrona, atak umiejętności zależny od ataku i obrony.

Łowca - atak i obrona, atak umiejętności zależny w 2/3 od ataku i w 1/3 od inteligencji.

Mag - tutaj cała postać zależna od inteligencja i obrony, różdżki przestają dawać atak, a dają inteligencję.

Piszcie co uważacie i co można lepszego wprowadzić.
Polubienia: 7
Verson
Poziom: 22
Profesja: Mag



Administrator
21:46 / 11-14
Łowca od inteligencji? Nie lepiej od szybkości?
Polubienia: 0
Altheriz
Poziom: 20
Profesja: Rycerz

22:02 / 11-14
Moim zdaniem tak jak kolega powiedział łowca powinien sie skupiać na szybkości i ciosie krytycznym. Rycerzyk powinien dostać trochę życia od obrony w końcu jest tankiem i ma przyjmować więcej dużo więcej dmg od przeciwników.
Polubienia: 0
Verson
Poziom: 22
Profesja: Mag



Administrator
22:25 / 11-14
Rycerz atak i obrona(życie)
Łowca atak i szybkość(częstość wyprowadzania ciosów)
Mag inteligencja przede wszystkim
Polubienia: 2
Solimka
Poziom: 63
Profesja: Mag

22:26 / 11-14
Na moje oko mag tylko inteligencja jak chodzi o skille. Szybkosc wiadomo cios zwykly wiec kompletnie niepotrzebne magowi i kryt jak kryt skill tez powinien miec szanse byc krytyczny. Duzo wiecej def biorac pod uwage, ze jest to postac dystansowa trzeba ten dystans jakos zrekompensowac, to samo dotyczy lowcy. Jak chodzi o rycerza to atak nie moze w pelni odpowiadac za skille tez ta inteligencja musi miec jakis na to wplyw mysle ze podobny do lowcy, ale tak jak wyzej napisane rycerz powinien dostac z defem troche pz. Tyle ode mnie
Pozdrawiam
Polubienia: 1
Altheriz
Poziom: 20
Profesja: Rycerz

22:36 / 11-14
To wszystko jak robisz rycerza bo jak jedziesz pod obrone jak ja to przelicznik jest dobry
Polubienia: 0
MudzineK
Poziom: 32
Profesja: Łowca

23:16 / 11-14
Tak, łowca powinien mieć od ataku i szybkości, żeby sens miało dawanie w szybkość, bo obecnie all profy w atak obronę.
Polubienia: 1
Kevin Sam w Domu
Poziom: 38
Profesja: Mag

23:42 / 11-14
Zdecydowanie tak jak napisałeś za wyjątkiem łowcy, który powinien mieć szybkość.
Polubienia: 0
Koutoku
Poziom: 33
Profesja: Mag

12:38 / 11-15
Moim zdaniem ogólnie Obrona powinna dodawać każdej postaci troche pż, może magowi i łowcy mniej, bo oni atak będą mieli mocniejszy.
Polubienia: 0
Pixi
Poziom: 10
Profesja: Mag

15:25 / 11-15
W balansie powinniście dodać przynajmniej to, żeby rycerz musiał podchodzić do przeciwników a nie uderzał równo tak samo jak mag czy ranger, przecież to nawet logiczne nie jest. :)powiedzmy 1-2 tury zanim podejdzie i mógł będzie się bić. Szczególnie, że mag traci energię po czym jeżeli będą wprowadzone różdżki z intem zamiast atk to będzie tracił masę tur na odnowienie energii i nic nie będzie bił, podczas gdy przeciwnik go rozwali :)
Polubienia: 3
Thealmigthyone
Poziom: 11
Profesja: Rycerz

15:38 / 11-15
pisalem dluga wypowiedz, chcialem dodac, ale mnie wylogowalo, wiec napisze teraz w skrocie i bez znakow polskich. powinny zostac dodane osobny atrybut punktow hp, witalnosc, punkty zycia, zwał jak zwał. lowca- szybkosc i atak, mag tylko i wylacznie inteligencja( rozdzka i skille) rycerz powinien zostac tak jak jest tylko powinien podchodzic do celu zanim go uderzy bo to nie logiczne ze bije z daleka, wyjatkiem powinna byc szarza, ktora moglaby bic z 2-3 kratek. mam nadzieje ze ta gra nie upadnie, bo ma swietny klimat, dobra robota jak narazie ^^
Polubienia: 1
Kevin Sam w Domu
Poziom: 38
Profesja: Mag

15:45 / 11-15
@Thealmigthyone

Wydaje mi się że dodawanie tur do podejścia do danego moba przez rycerza było by bardzo czasochłonne, musieli by zmienić bardzo dużo rzeczy w systemie gry ponieważ to by wymagało praktycznie od nowa dostosowania wszystkich statystyk. Według mnie może zostać jak jest, nie musi być przecież to identyczna wersja jak wszystkie inne tego typu gry że rycerz musi zrobić krok do przodu, mi się tam podoba jak jest i według mnie nie ma sensu tego ruszać.
Polubienia: 0
Kangur
Poziom: 23
Profesja: Łowca

19:37 / 11-15
moim zdaniem Łowca powinien być od szybkich i dość sporych ataków czyli na pewno atak i szybkość , lecz nikt chyba nie wypowiedział się na temat ciosu krytycznego który tez bardzo dobrze pasowal by do takiej postaci jakim jest Łowca , powinien tez być bardzo ważną statystyką dla niego
Polubienia: 0
Verson
Poziom: 22
Profesja: Mag



Administrator
21:32 / 11-15
Nie lepiej, gdyby rycerz od razu był pozycjonowany przy mobie(jedna dana dla tej klasy nic więcej z automatu w kodzie), a gdy walczy łowca to też z automatu ustawić go 2 ruchy dalej a maga w drugiej linii. Zazwyczaj tak jest, że przed walką ustawiają się pierw rycerze, magowie a na końcu wsparcie w postaci wyniszczających łuczników.
Nie wiem jak by to wpłynęło na balans, bo mobki by lały zapewne pierwszą linię i rycerz by brał 100% obrażeń i szybko by padał, więc to nie takie proste.
Polubienia: 0
Rozems II
Poziom: 32
Profesja: Łowca

19:10 / 11-16
Temat na dłuższą dyskusję i masę testów. Moim zdaniem może nie powinno się aż tak bardzo " balansować" tego rycerza jak po prostu dopracować odpowiedni przelicznik punktu umiejętności, ataku etc. Nie musi być to od razu wrzucane na hura tylko może warto by było zrobić parę testów na serwerze Testa przed wersją finalną. Sądzę, że nie ma sensu wrzucać tego na siłę bo " trzeba" tylko na spokojnie dopracować przelicznik. A co do samych zmian-zmiany u maga jak najbardziej na +, jednak czy aby nie " uśmierci" to potencjału maga ? Przy dosyć niskim hp w stosunku do ataku ta 1 tura może się okazać bardzo niebezpieczna. Po za tym rycerz powinien robić ten 1 krok do maga. Oczywiście powinno zacząć się opłacać w inteligencje u maga. Chyba najgorzej obecnie prezentuje się łowca-umki średnio pomagają. Niby jest ten podwójny, ale zbiera on prawie całą energię i aby nie ugrzęznąć trzeba inwestować w inne umki bo atak zwykły najzwyczajniej ssie. :) Oczywiście postuluję za 2 krokami rycerza do łowcy, sprawienia by szybkość była wartościowa, by cios krytyczny miał sens chociaż w tym przypadku zastanowiłbym się nad wprowadzeniem przelicznika ciosu krytycznego, ponieważ cios krytyczny łowcy nie powinien się równać krytykowi maga, a już na pewno rycerza-kwestia do przemyślenia. Rycerz wymaga osłabienia i tutaj nie ma nawet o czym mówić. Atak mógłby być może i nawet trochę obniżony, ale powinno to być zrekompensowane hp lub pancerzem (zaznaczam lub!). Oprócz tego cios krytyczny. Ogólnie największe moje obawy przy nowym balansie budzi cios krytyczny oraz energia. Ten pierwszy może pogrążyć rycerza jeśli nie będzie on odpowiednio balansowany, a energie budzi moje obawy o maga, a konkretnie jej potencjalny brak, który może nam go unieruchomić co skrzętnie wykorzysta przeciwnik.
Polubienia: 0
Kevin Sam w Domu
Poziom: 38
Profesja: Mag

22:42 / 11-16
Co do balansu ważnym punktem też jest naprawienie specyfikacji danych umiejętności bo obecnie jest w sumie tak że z każdej profesji opłaca się używać po 1/2 umek bo reszta nie działa tak jak powinna. Pozdrawiam!
Polubienia: 0

[1], [2]