ForumPropozycjePropozycje

[1], [2]

Autor PostuPosty
Gitu
Poziom: 32
Profesja: Rycerz


Twórca Gry
21:43 / 07-05-16
Witam wszystkich graczy.

Temat ten powstał abyście mogli składać tutaj swoje propozycje, które nie są zbyt dużymi zmianami, lecz małymi usprawnieniami gry. Tak więc jeśli macie jakąś propozycję, napiszcie tutaj, a my postaramy się jak najszybciej odpowiedzieć na nią.

Z góry dziękujemy za wszelkie propozycje.
Polubienia: 4
Ostatnia edycja: 09:11 / 07-06
ProGamer
Poziom:
Profesja:

15:21 / 07-06
1.
Dodać na każdej mapie więcej potworów. Na tą chwilę by wystarczało, ale jak przybędą gracze to będzie za mało

2.
Dzienne zadania typu zabij 100 np. wilków (z niewielkimi nagrodami).


3.
Dodać nazwę klanu do którego dany gracz należy przy najechaniu myszką na daną postać
http://wrzucaj.net/images/2016/07/06/dnc9c.png


4.
Możliwość usunięcia postaci.


5.
Jakąś przyjemną muzyczkę w tle

6.
Po najechaniu na nazwę gracza w czacie i wciśnięciu LPM powinna wyświetlić się opcja " priv" - prywatna wiadomość. Na pewno łatwiej będzie innym graczom się komunikować w taki sposób niż ten co obecnie obowiązuje

7.
Dodanie daty i godziny ostatniego logowania członków klanu
http://wrzucaj.net/images/2016/07/08/hYgH1.png

8.
Możliwość poruszania okienkiem klanu
Polubienia: 5
Ostatnia edycja: 14:22 / 07-08
Jurass
Poziom:
Profesja:

14:06 / 07-08
Dodać jakieś znaczniki,że mieszkaniec ma dla nas zadanie, ponieważ nie wiadomo od kogo brać te zadnie
Polubienia: 3
ProGamer
Poziom:
Profesja:

20:33 / 07-08
9.
Dodać jakieś klejnoty lub gemy, które będą dodawały statystyki do miecza, zbroi itd.

10.
Poziomy klanu, które by się zdobywało za wykonywanie " dziennych zadań klanowych" , każdy członek klanu miał by możliwość wykonania 5 prostych zadań dziennych dla klanu. Za ich wykonanie rosło by doświadczenie jak i poziomy klanu. Do tego dodać umiejętności klanowe, które by można było wykupić od odpowiedniego poziomu jak i za złoto ze skarbca klanowego.
Polubienia: 0
Ostatnia edycja: 20:53 / 07-08
Filip pro
Poziom: 50
Profesja: Mag

21:51 / 07-12
ekspowiska na większe lvl i możliwość w klanie robienia grafik i wstawiania na ogólna strone klanu
Polubienia: 1
Rozems
Poziom: 31
Profesja: Mag

09:38 / 10-23
1. W oknie walki inne kolory dla zadawanych obrażeń i otrzymywanych obrażeń.
2. Możliwość podczas handlu z npc otworzenia swojej torby i sprzedania przedmiotu-obecnie aby sprzedać dany przedmiot musi on być w ofercie npc. Moim zdaniem mało praktyczne jest klikanie po każdym przedmiocie w ofercie npc i sprawdzanie czy mam dany przedmiot. Zabiera to zupełnie nie potrzebnie sporo czasu.
3. Określenie cen przedmiotów u danego npc (tanio, normalnie, drogo itd.) oraz wartość skupu przedmiotów-może to być ważne, zwłaszcza dla nowych graczy.
4. Zmiana nazwy różdżki na 20 lvl w sklepie magicznym (npc Roman) na inną (dwie różdżki, na 15 i 20 poziom mają nazwę " Drewniana różdżka" )
5. Szary wilk jest czarny-wiecie chyba co z tym zrobić. p
Polubienia: 0
Ostatnia edycja: 16:30 / 10-23
Kopik pro
Poziom: 51
Profesja: Mag

17:37 / 11-10
-Panel dodatków dla graczy np. addon.fantasy-world.pl bo po co dział z dodatkami jak nie ma jaki ich robić? :D,
-gdzieś w okienku gry przycisk zatwierdzonych przez moderatora dodatków dodatki,
-Gdy ktoś zaprasza do znajomych,klanu itd. mAlert z możliwością tak lub nie,
-Emotki na forum,
-Możliwość dodania grafiki klanowej,
-Kolor współczynnika reputacji,
-Możliwość dodawania tematu do ulubionych,
-Jakiś świat prywatny? p,
-Bbcode na forum.
Na niektóre rzeczy pewnie zaprzeczycie odpowiedzią :
" za mało graczy żeby takie coś robić" .
Ale na pewno wielu graczy takie bonusiki przyciągną :), gracze lubią mieć w grze też jakąś władzę np.właśnie taki panel dodatków itd.
Polubienia: 2
Kevin Sam w Domu
Poziom: 38
Profesja: Mag

09:31 / 11-15
Proponuje dodać do ustawień opcje " Automatyczne zbieranie lootu z walki" ponieważ jest dość uciążliwe ciągłe klikanie, a i tak każdy zbiera loot.

Proponuje też wprowadzić moderatorów czatu bo to co się dzieje gdy niema adminów na czacie jest słabe.

Dodatkowo przydali by się moderatorzy forum, którzy ogarniali by tematy i tworzyli jakieś pierwsze poradniki do gry.
Polubienia: 1
Ostatnia edycja: 13:41 / 11-15
Pixi
Poziom: 10
Profesja: Mag

15:34 / 11-15
Witam Gitu. Miałem okazje chwilkę pograć i jest naprawdę kilka zmian, które od razu rzuciły mi się w oczy, BTW które powinny zostać nawet nie zmienione co poprawione a zatem:
1. Podstawa dodanie do mechaniki gry tego, żeby rycerze musieli podchodzić do przeciwnika (tracić turę lub dwie) który jest zasięgowy, bo to śmiesznie wygląda jak rycerz mieczem zaczyna walkę z łucznikiem czy też magiem jak by to były postacie bijące się w zwarciu( to samo dotyczy się mobków zasięgowych).

1a. Balans potworków względem lvl-u naszej postaci np na 10 poziomie spokojnie ubijam niedźwiedzie na 18 co raczej nie powinno mieć miejsca gdyż powinienem bić potworki na swój + - 5 lvl. Zresztą na logikę jak można rozwalać potworki prawie 2x mocniejsze od nas :D

2. Możliwość dodania opcji resetu skilli za opłatą wynoszącą lvl postaci *1000 na 30 poziomie 30k to raczej nie za duża kwota :)

3. Podstawa dodanie KARY za śmierć postaci w postaci utraty % naszego ogólnego expa + timer odrodzenia zależny od poziomu postaci, gdyż aktualnie śmierć służy za szybki tp do miasta bez żadnej za to kary :/ troszkę to casualowe i fajnie było by to zaostrzyć i ewentualne dodanie do tego opcji wskrzeszenia za złoto.

4. Dodanie opisu do skilli (wartość aktualnego ataku, oraz ilość potrzebnej energii a W SZCZEGÓLNOŚCI KOSZTÓW ENERGII NA NASTĘPNY POZIOM bo dzisiaj dodałem punkt do skilla nie wiedząc że będzie on zabierał nie 2 a 3 pkt energii i teraz mogę bić tylko 2x

5. Dodanie skilla pasywnego po którym dodaniu pkt zwiększy nam pernamentnie ilość enegrii możliwej do używania w czasie walki (przyda się on na mocniejsze potwory i w pvp).

6. Możliwość sprzedawania przedmiotów u npc przesuwając je po prostu na okno z itemkami npc lub by uniknąć problemów przy sprzedaży itemka którego np. nie chcieliśmy sprzedać to zrobić opcję sprzedaj po czym klikając na przedmioty w ekwipunku sprzedawalibyśmy je.

7. ograniczenie stackowania itemów do max np 20 (potionki, jedzenie), gdyż zmusiło by to gracza do umiejętnego dobrania itemków co jest bardziej wartościowe i to zbierać, lub ewentualne dodanie dodatkowych toreb w których nosilibyśmy itemki.

8. Poprawa odświeżania interfejsu EQ, gdyż często sprzedane itemki ciągle widać jakbyśmy je jeszcze mieli w naszym EQ.

9. Ustawienie części map(lub godzin ) na których pvp byłoby włączone bez względu na to czy chcemy się bić czy też nie.

10. Dodanie rarowości broni (rzadkości) np taki sam itemek tylko ze wzmocnionymi statystykami atk,def int kryt itp. oczywiście sprawiło by to że szczęśliwiec byłby bogatszy lub sprawniejszy w pvp i pve.

10a. BARDZO WAŻNE!!! dodanie ogólnych cen broni, za które moglibyśmy sprzedawać u npc bez przeszkód np. broni z niedźwiedzi i zapewne każdych lepszych nie można sprzedać bo nie maja one podanej wartości ( a np nie chcemy czekać aż ktoś je nam kupi u aukcjonera, szczególnie dobre to będzie, gdy zacznie grać więcej ludzi i bardzo ciężko będzie te wszystkie przedmioty spieniężyć...

11. Usunięcie opcji uciekania z walki lub ewentualne użycie go za opłatą, gdyż zmusiło by to gracza do uważniejszego spostrzegania na hp naszej postaci przed walką lub w przypadku gdy zobaczymy że nie damy sobie rady go zabić.

Jak narazie to wszystko co zauważyłem Gitu :) mam nadzieję, że to przeczytałeś i że chociaż część dostanie się do aktualizacji gry, i sprawi ją nieco trudniejszą i sprawniejszą.
Pozdrawiam :)
Polubienia: 0
Ostatnia edycja: 16:19 / 11-15
Thealmigthyone
Poziom: 11
Profesja: Rycerz

15:45 / 11-15
Przede wszystkim aby występowały bossy, które ciężko ubić samemu, aby dropiły jakieś lepsze eq ( ale nie koniecznie unikaty heroiki etc, bo po co sciagac wszystko z margonem?)
aby z mobów także dropiły ciekawe itemy, dla których warto siedzieć na spocie i bić z 2-3h jednego potworka, aby spadł nam w końcu ten epicki item, powiedzmy " excalibur- miecz legend" czy cos w tym stylu :P przede wszystkim wiecej wyzwan, wszelkiego rodzaju bossow mini bossow - etc etc

Polubienia: 0
DeQoR
Poziom: 49
Profesja: Mag

10:32 / 11-16
1.Pasek szybkiego dostępu /menu poleceń(Pokaż plecek itd.) dodać po bokach nie bezpośrednio w oknie gry , nad oknem postaci też można pomyśleć
2.Dodać różdzki low-levelowe , żeby magowie do 10 lvl nie mieli ciężej niż inne klasy.
3.Magą dać 10 int.1 ataku bazowo zamiast 10 ataku i 1 int.
4.Dodać specjalne (Unikatowe,elity,championy,bossy lub minibossy jak zwał tak zwał) z rzadkim eq(Też małą szansą na drop) i silniejszym eq)
5.Dodać npc z wprowadzeniem i kilka innych z inną pomocą (np. o ulepszaniu eq bd opowiadał)
Polubienia: 0
Matek
Poziom: 20
Profesja: Rycerz

11:31 / 11-16
Mam prozycje. Wiele osób skarży się na wyczerpanie, no tak jest z tym problem, słyszałem też że nie bedzie możliwosci kupowania wyczerpania
, ale możliwość zdobycia go już ma jakiś sens. Moglibyście stworzyć miksturki które dawaja przykładowo 10/25/50/100/150/200/250/300 wyczerpania. Oczywiscie zdobywać je by można z elit, bossow itp. Oczywiscie wiadomo 300 wyczerpania zdobyć trudniej niż 10. Ciekawym rozwiązaniem może być teź coś tego typu, że jakis potworek respi się w różnych miejsach i różnej porze dnia co może rozwinąć giere w poszukiwaniu i odkrywaniu. Zaznaczyć można ze to z nim może być większa szansa na wyczerpanie i jakiś inny rzadki przedmiot. Pozdrawiam!
Polubienia: 0
Ostatnia edycja: 14:16 / 11-16
Ciapka
Poziom: 44
Profesja: Rycerz

10:08 / 11-18
1. Uproszczenie systemu wyczerpania.
Wyczerpanie odnawia się co 30s, przegrana walka zabiera 2 punkty.
2. Zamknięcie walki wiąże się z zebraniem loot'u - przełącznik w opcjach
3. Udostępnienie realnych statystyk skilli. Bo do wczoraj mogłem sobie sprawdzać. Teraz muszę zaufać.
4. Wprowadzenie komendy /who - kto jest online
Polubienia: 0
Ostatnia edycja: 10:10 / 11-18
Adaias
Poziom: 60
Profesja: Rycerz

12:01 / 12-26
Mam kilka propozycji, jeżeli się powtórzą to przepraszam za nie uważne czytanie waszych wypowiedzi.

1)Zamieszczanie dokładnych zmian na forum, czy to dodanie questów, czy poprawy mechaniki gry, informujcie nas o tym.

2)Przycisk wyloguj, przeszkadza w grze, mimo wszystko zasłania spory obszar mapy, jest za duży, proponuję umieścić go w menu podręcznym, na samym końcu.

3)Pasek podręczny itemków, wrzuciłem do niego co chciałem i było mi potrzebne, pamiętam wszystko więc prośba o zrobienie go zwijanego, bo muszę nie raz nie dwa, zmieniać jego położenie aby zobaczyć coś na mapie.

4)Okienko questów pod przyciskiem " Q" . Wielkie uproszczenie.

5)Gdy postać przemieszcza się, nie można otworzyć mapy, eq itd. Uważam że lepszym rozwiązaniem byłoby zatrzymanie postaci w momencie gdy chcemy otworzyć przykładowo mapę. Uproszczenie zwłaszcza dla osób które grają myszką.

6)Podczas otwarcia mapy wyświetla się cała mapa, wygodniejsze jest wyświetlenie obecnej mapy, na której przebywamy.

7)Wyraźne odznaczenie itemów (zwykły,doskonały itp.) tzn., jakaś ramka, kolor, po najechaniu kursorem. Będziemy wtedy od razu wiedzieć -O wyleciał mi unikat :0

Pozdrawiam Adaias.
Polubienia: 0
YourMom
Poziom: 41
Profesja: Rycerz

18:21 / 12-27
Jedna.
Zjebany interfejs. Ciągle zasłania mapę.
Polubienia: 0
Dzerson
Poziom:
Profesja:

10:07 / 01-13
Widzę, że forum dość słabo żyje moim zdaniem więc zgłaszam się na ochotnika by to ogarnąć jeżeli kogoś takiego potrzebujecie. Mógłbym usuwać stare tematy, które nie są do niczego potrzebne bądź zamykać te które są juz wyjasnione bądź nikt na nich nie był aktywny od dłuższego czasu. W wolnym czasie popisałbym też poradniki dla nowych graczy. Gram dosyć sporo więc czas się znajdzie :)
Polubienia: 1

[1], [2]